Förkyld!

Idag har jag varit ledig men typiskt nog har jag bara legat hemma och snörvlat. Måste få ur denna infektionen ur kroppen så att jag kan dansa i helgen. Laura kom förbi och vi kollade på matchen och svor. Skit att vi inte kom längre... Nu är det bara en halv vecka kvar tills min Nadja kommer tillbaks från sin semester/smekmånad(?), jag har längtat ihjäl mig efter henne. Vi har bestämt att vi ska ha ett kramkalas och diskutera mina emotionella problem. Det behövs. Nej, nu ska jag fortsätta myset i soffan så att jag kan bli frisk...


Dessa bilder är från Lina och Pers bröllop när Peddi och jag gick upp och överraskade alla med en hemlighet som vi hållt på i mer än ett halvår. Vi framförde en låt till brudparet och jag var sjukt nervös och det hördes även på min röst som bara darrade. Men roligt var det och jag är glad att jag gjorde det. Hade aldrig sjungit solo innan det...

Man ser verkligen hur jag plågas av nervositet och hur finaste bruden ser sjukt nöjd ut över reaktionerna.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0