Ego.

Kom precis på att ni inte fått se bilderna från bröllopet på Ulvön, men eftersom jag inte vet om Lina & Per vill offentliggöra bilderna så lägger jag inte upp några på dem. Det kommer senare i så fall. Det jag kan säga var att vigseln var otroligt vacker och tårarna bara rullade ned för kinderna. Ni får helt enkelt nöja er med några egosar på mig och annat smått o gott.




Finaste Jackline.

Patrick Swayze tar Sanna på en riktig svängom.

Tripp, trapp, trull.

Mer surströmming till folket!


If you jump I jump, remember?

Hey I'm in the band. Och nej, vi söker inga nya medlemmar. Detta är vårt nya albumcover.

Hur grym?

Robin är i kontakt med sin feminina sida och visar stolt upp sin "murse" (man purse).

Tid att kyla ned sig efter bastandet.

På båten till fastlandet underhöll vi oss med plump, Jimmy var oslagbar och gissa vem som kom tvåa?

Säker förare?


Kommentarer
Postat av: Fanny Castelius

Åhh vad fin din gröna klänning är! Hörs och störs! Kram FC

2011-07-06 @ 13:05:48
URL: http://www.fannycastelius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0